امیراحسان عزیزم!آرامش، بهترین نعمتی است که میشود به آدمها هدیه داد و تنها چیزی است که گرانقیمت است و خریدنی هم نیست.بابا جان!خودت را خیلی دوست داشته باش که هیچکس و هیچچیز، به اندازه خودت، در شبهایی !یادگاریها...
ما را در سایت !یادگاریها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 2:48